Sunday, May 3, 2015

Op een kier

Fuck it
Niet denken, maar doen

Geen ruimte voor
'want, maar, als, toen' 

Koop het ticket
Vertrouw op je gevoel

Ga het avontuur aan
En leef je eigen doel 


Deze woorden, gevonden op Instagram, kwamen zo binnen vallen en omschreven daarmee mijn week. Afgelopen week vond ik mezelf weer terug. Ik lag blijkbaar ergens onder een stapel vuile was wachtend op iemand die me uit de bende trok. Bleek ik zelf die was ook gewoon in de wasmachine te kunnen stoppen.

Na eens goed in mijn ogen te hebben gewreven en een kijkje in mijn hoofd en hart te hebben genomen kwamen er al vrij snel conclusies en besluiten. Besluiten die me weer vrij deden voelen en een blik op de toekomst geven. Allemaal dichte deuren omdat ik ze zelf nooit heb geprobeerd te openen. Ze staan nu op een kier.

Hoi, ik ben Renske. En ik ben er weer.

20-11-2014

No comments: