Sunday, May 3, 2015

Gulden versus Euro

Vroeger was alles beter? Wel als je nog elke dag de euro omrekent naar de gulden, maar je zult je boodschappen toch moeten betalen.

Kleine stapjes zet ik richting mezelf. Een constante zoektocht naar de persoon die ik ooit was van voor het moederschap. Pas nu kom ik erachter dat ik nooit meer zal worden wie ik ooit was omdat diegene er simpelweg niet meer is. Geen nachtenlang stappen, uren verdwijnen in een boek, in alle rust prutsen met mijn analoge camera en geen spontane dagjes weg. (lees: Linde's middagdutje)
Ik verander en mijn omgeving en de mensen daarin veranderden mee en dat is maar goed ook.


Een kans op nieuwe passies, creatieve bezigheden en doelen in het leven van een 22 jarige moeder en vrouw met een eigen onderneming. Met een huis, met een stapel was, kruimels op de grond, een overvol bureau en een overvol hoofd. Een kans die voor het oprapen lag en waar ik net pas over ben gestruikeld. Maar hey, ik heb hem nu gepakt dus ik loop lekker verder.

02-12-2014

No comments: